Sayfalar

4 Temmuz 2015 Cumartesi

Appenzell (Muhteşem)

Temmuz ayına girdiğimiz şu günlerde sıcakta iyiden iyiye varlığını hissettirmeye başlamış, hatta ülkemizin güney kesimlerinde klimaların ekstra eforla çalışmalarına neden olmuş durumda.

Uzun süredir işten güçten tatile fırsat bulamayan birisi olarak tatilin özlemini sonuna kadar hücrelerimde hissettiğim şu günlerde boş vakit bulduğum her an tatil planları yapıyorum.
Bu planlamayı yaparken de tatilimi geçireceğim yeri zihnimde canlandırmaya çalışıyorum.
Şehir kargaşasından, gürültüsünden, kalabalık insan selinden ve çığlıklarından uzak bir yerlerde kendimi doğa ananın kucağına bırakmak istiyorum. Böyle bir yerin hayalini kurarken teknolojinin
nimetlerinden de faydalanmaya çalışırken oltama 10 numara, tam da bana göre, harikulade, muhteşem, olağanüstü bir bölgenin keşfini yapıyorum.


Aman Allah’ım yok böyle bir şey. Henüz daha izne ayrılmadan, oralara ulaşmadan keşfettiğim görüntüleri izlerken tatilin ne olduğunu, ne anlama geldiğini yaşatmaya başlayan, dinlendiren, huzura erdiren görüntülerle karşılaşıyorum.

Bir anda şaşkın vaziyette donup kalıyorum. Allah’ım Sen ne büyüksün diyorum. Dünya’nın her yerinde biz aciz kullarına ne güzel nimetler bahşetmişsin.  Her şeyi biz insanların hizmetine ve imkânına sunmuşsun. Şükürler olsun Yarabbi. 

Evet, şimdi benim ne demek istediğimi, neden bu kadar büyüleyici ve büyük sözler sarf ettiğimi merak etmişsinizdir.
Bahsettiğim yer İsviçre’nin kuzey doğusunda St. Gallen şehri yakınlarında “Appenzell” denen doğa harikası bir bölge (İsviçre’nin bir Kantonu)  Ee o zaman izleyin de görün. Haklı mıyım haksız mı? Siz karar verin….

2 yorum:

  1. Sadece tatil için değil, yaşamak ve yaşlanmak için muazzam bir coğrafya. AÖ

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle çok doğru fikrinize katılıyorum sayın AÖ. Ayrıca bu güzel yorumunuz için teşekkür ederim

    YanıtlaSil