Sayfalar

15 Mayıs 2016 Pazar

Müzik: Céline Dion - Je sais pas

Kışın soğuk, sert ve ayaz günleri geride kaldı. Bahar mevsiminin en güzel ve son ayının son günlerini yaşadığımız şu günlerde büyüklerin dediği gibi kimi zaman güneşli ve sıcak, kimi zaman hafif rüzgarlı ve yağışlı olarak geçmekte. Doğada ve tüm insanların içinde bir uyanış bir kıpırdanış olduğu kesin. Bu benim için de böyle. Bir yanım durma hareket et, doğaya çık derken an geliyor içim kıpır kıpır, ama bir an da geliyor ki kabuğuma çekilip yalnız kalmak istiyorum.
İşte bu pazar gününde de ruh halim böyle. Bunda bilemiyorum ama sanırım kapalı gri havanın da büyük etkisi var. Ben de öyle yaptım. Kabuğuma çekilip ruhumu müzikle dinlendirmeye çalışıyorum.
Müziğin başarılı olduğu su götürmez bir gerçek doğrusu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder