Sayfalar

25 Şubat 2014 Salı

Başladım, o halde iyi yoldayım…



Uzun zamandır kendime ait bir blog oluşturmak ve yazmak istiyordum. Lakin iş yoğunluğundan bir türlü nasip olmamıştı. Nihayet dün kısmet oldu ve bloğumu açtım.

Ertelememdeki tek sebep zamansızlıktı. Gel gör ki adımı atıp ta başlamayınca bekleyerek de bir yere varamıyor insan. “Başlamak bitirmenin yarısıdır” demişler. O halde iyi yoldayım değil mi? :)

Amacım günlük yaşamın zorluklarından bunaldığımda bundan kurtulmak için yaptıklarımı; stres, gam, keder, hüzün ve iletişim karmaşası içinde, gürültü kirliliğiyle birlikte yaşamak zorunda kalanlarımızla paylaşmak.


Herhangi bir beklenti içinde değilim. Ben neysen oyum. Benim gibi düşünen dostları da “huzurlu adam” da görmek beni mutlu edecektir. Huzur arayanlar buyursunlar efendim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder