Sayfalar

30 Haziran 2018 Cumartesi

MUHTEŞEM SÜRPRİZ


Yaşadığımız kalabalık ve kocaman şehirlerde bazen hiç beklenmedik güzel sürprizlerle de karşılaşabiliyor insan. Kaldırımda, bir çınar ağacının hemen altında ters dönmüş bir şekilde bacakları üzerine doğrulmaya çalışırken gördüm onu.

İlk kez gördüğüm bu eşsiz güzellikteki canlıyı böyle sırtüstü bırakıp sonra da çekip gidemezdim. Bu, bir hayvan ve tabiat sever olarak bana yakışmazdı ve ayrıca yaşadığım doğaya nankörlük olurdu. 

Önce çınar ağacından bir yaprak kopardım ve onu incitmemeye özen göstererek itinayla yaprağın üzerine koydum. Bir müddet yaprağın üzerinde kendini toparlamasını bekledim. Sonrasında o çok sevdiğini tahmin ettiğim muhteşem güzellikteki çınar ağacının gövdesine usulca bırakıverdim. Muhteşem renklere sahip bir kabuğu vardı.
Zavallı kim bilir kaç zamandır yerde yatıyordu, hem de bu sıcak yaz gününde.

Benim onun yoluna çıkmam mı yoksa onun benimle mi karşılaşmış olması bir şans bilinmez ama bilinen bir gerçek var ki bu harika böceğe dokunmuş elime almıştım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder