Sayfalar

15 Haziran 2018 Cuma

Şiir :Çocuklar Gördüm


  :) 
 :) :)


Yaşarken ben ne insanlar gördüm
Kıskanç, hırs küpü, karnı dar
Şeytan gibi kibirli, tilki kadar sinsi

Bir o kadar da kindar...
Ben ne insanlar gördüm:
Hamuru çöplük, sözü yalan
Ben ne insanlar gördüm
Kalbi kör, riyada boğulan.


Oysa ben çocuklar da gördüm..
Ama ne çocuklar gördüm,

Ruhu sabah güneşi kadar aydınlık,
Umutları gökyüzü kadar mavi;
Ben ne çocuklar gördüm,
Sevgileri Ilgaz kadar ulvi...


Ben öyle çocuklar gördüm ki
Gözleri ışıl ışıl, baktıkça

Umutlara umut ekleyen
Ben öyle çocuklar gördüm,
Tez canlı, canlara can yükleyen
Asalet dolu iffetli, ay yüzlü
pırıl pırıl ASEL'imi gördüm.


Kimi zaman
Akşam güneşi kadar huzur dolu,

Kimi zaman deniz hırçınlığında
Dalga dalga saçlı
Yakışıklı yağız, hanlar hanı
DENİZHAN'ımı gördüm.


Ben ne çocuklar gördüm:
Fırat gibi coşkulu ve hayat dolu,

Babayiğit, onurlu, yusuf yüzlü
Mert EFE'mi gördüm.


Ben ne çocuklar gördüm
Başımı çevirdiğimde

Van Gölü kadar huzurlu,
Kuşlar gibi cıvıl cıvıl
İBRAHİM'imi gördüm.

İşte ben şen şakrak,
Mutlu, neşeli ve hayat dolu

Çukurova gibi güzel yürekli,
Alınları pak, melek ruhlu
Çocuklar gördüm...

Yasar SALDIK 15 Haz'18 –

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder